OK Skilte & Print ApS

Erfaring, know-how og omstillingsvilje

Kontakt os

OK-Skilte startede oprindeligt som en hobbyforretning med alt til dekoration helt tilbage i 1965.
I 1968 valgte den daværende indehaver Ove Knudsen, at registrere et CVR-nummer og i 1970 startede virksomheden OK-Skilte.

OK-Skilte ændrede i 1974 navn til OK-Skilte og Reklame.
I disse år gik det stærkere og stærkere og det der før var en fritidsbeskæftigelse ved siden af Ove Knudsens ansættelse ved flyvevåbnet ophørte i 1977 og her efter blev "skiltene" fuldtidsarbejde.
I januar 1998 blev virksomheden overtaget af Allan Hansen (nuværende ejer), som havde et indgående kendskab til virksomheden, da han allerede som 13-årig startede karrieren hos OK Skilte og Reklame.
Søndag den 4. januar 1998 var der en flot artikel om overdragelsen i lokalavisen til den 24-årige (1998) Allan, som nu kunne kalde sig ejer af OK Skilte og Reklame.

Alt laves stadig in-house
OK Skilte og Reklame hedder i dag OK Skilte & Print ApS, men det er stadig Allan Hansen der står bag disken.
Det er stadig tale om kvalitets håndarbejde og alt laves in-house med flair for kvalitet og finish med målet om fuld kundetilfredshed.

Stor maskinpark:
Termoprinter
UV-printer (kan printe hvid)
Eco-solvent printer
CNC-fræser
CNC-fræser/skærebord
Transfer printer (tryk til kopper, tøj, tattoo og accessories)(Den printer med farvemættet hvid toner på en lang række af medier.)

Ovenstående maskinpark sikrer, at man kan udføre selv krævende opgaver for kunderne.
Men maskiner alene gør ikke hele arbejdet. Det handler om forståelse for materialer, grafik og farver, samt veludført håndarbejde, der gerne hver gang skal resultere i  flot finish og kvalitet, så kunderne oplever value for money.


- Vi går gerne den ekstra mil for fuld kundetilfredshed, hvorfor grundig dialog og forståelse inden opgaverne igangsættes er vigtig, så vi kender kundernes ønsker til det endelige resultat.

- Så går vi i gang med opgaven og udøver vores håndværk. Vi oplever oftest at kunderne er meget tilfredse og det er i og for sig det vigtigste for os og giver en stor tilfredshed. Men når kunderne så kommer igen og igen gør det jo heller ikke noget.